Wycieczka przez Karru, Kalahari i Zachodnie Wybrzeże RPA

Wokół Karru, Pustyni Kalahari i Zachodniego Wybrzeża w RPA

Niestety wycieczka ta jest odwołana

Dzień 1 Sutherland

Surykatki na Kalahari

Jedziemy z Kapsztadu do naszego pierwszego przystanku — niezwykłego miasta Matjiesfontein. Po lunchu i krótkim zwiedzaniu miasta udajemy się ku „Bramie do Świata” czyli do domu największego teleskopu na półkuli południowej w Sutherland, który słynie z najczystszego nocnego nieba w Afryce.

Wyżywienie: obiad, kolacja

Nocleg: Sterland Caravan Park

Dzień 2 Brandvlei

Namaqualand kwiaty

Kontynuujemy naszą podróż na trasie przez Karru do okolic Brandvlei, gdzie doświadczymy nocy w buszu. Kemping pod gwiazdami. Karru słynie z doskonałej jagnięciny, dziś możemy cieszyć się tradycyjnym RPA braaiem (grillem) pod gwiaździstym niebem afrykańskim.

Nocleg: Calvinia Caravan Park

Dzień 3/4 Park Narodowy Kgalagadi

Kierując się dalej na północ, następne dwa dni spędzimy na zwiedzaniu unikalnych czerwonych wydm Pustyni Kalahari i zobaczymy wielką ilość zwierząt w parku, w tym światowej sławy czarnogrzywe lwy Kalahari.

Nocleg: Kalahari National Park

Dzień 5 Park Narodowy Augrabies

Po kolejnym safari w PN Kgalagadi, zatrzymamy się na degustację wina w jednej z lokalnych winnic. Potem nasz szlak będzie wiódł do Parku Narodowego Augrabies gdzie będzie okazja do podziwiania potężnego, 56-metrowego wodospadu na rzece Oranje.

Nocleg: Augrabies National Park

Dzień 6 Rzeka Oranje (Gariep)

Dzisiejszą noc spędzimy na brzegu rzeki Oranje. W okolicy będziemy poszukiwać 142 gatunków ptaków żyjących na tych terenach. Wieczorem czeka nas kolejny tradycyjny grill nad brzegiem rzeki przy ognisku.

Nocleg: Khamkirri

Dzień 7 Nieuwoudtville

Nieuwoudtville to znana miejscowość, która swą sławę zawdzięcza wiosennym dzikim kwiatom. Przepiękne kobierce kwiatowe i miasto zwiedzimy na nietypowej wycieczce traktorem.

Nocleg: Olive Caravan Park

Dzień 8 Lamberts Bay

Lamberts Bay słynie z owoców morza i długich nieprzerwanych białych plaż obfitujących w życie morskie. Atrakcją dnia będzie uczta z owoców morza na świeżym powietrzu w restauracji Muisboskerm. Nasz obóz znajduje się tuż obok plaży, zaśniemy więc przy dźwiękach fal.

Nocleg: Lamberts Bay Caravan Park

Evita to satyryczny kabaret w Darling

Dzień 9 Darling

Ostatniego dnia jedziemy do Darling, aby zobaczyć przedstawienie teatralne w wykonaniu słynnego lokalnego teatru "Tannie". Oglądanie sztuki połączone jest z degustacją tradycyjnej kuchni Republiki Południowej Afryki. Następnie wyruszamy w kierunku Kapsztadu, gdzie przy Signal Hill kończy się nasza podróż. Możemy jeszcze nacieszyć się widokiem oceanu i Kapsztadu w promieniach zachodzącego słońca.